030-3031383 | 020–2441064 | 076-7002495 info@boekjewinst.nl

Administratiekantoor Breda

Administratiekantoor Breda boekjewinst.nl is het administratiekantoor voor het MKB in Breda en omstreken. Of u nu ZZP’er bent of diverse BV’s heeft welke geconsolideerd moeten worden. Bij ons bent u als ondernemer aan het juiste adres.

Bij de meeste administratiekantoren en accountants is de factureringswijze uurtje factuurtje. Als ondernemer weet u dan vaak niet waar u aan toe bent. Wij geloven erin dat het MKB dit graag anders ziet. Daarom ontzorgen wij uw financiële administratie tegen een scherp vast maandtarief al vanaf €69,- per maand en inclusief jaarrekening bij bv.

Ons administratiekantoor is gevestigd in Oosterhout vlak naast Breda. Wij maken gebruik van alle digitale gemakken en met onze handige app kunt u snel uw facturen en bonnen uploaden. Maar langs brengen of opsturen kan natuurlijk ook. Wanneer u langs komt bij ons kantoor zorgen wij dat de koffie voor u klaar staat.

Bij ons administratiekantoor in Breda kunt u gemakkelijk parkeren en hoeft u geen parkeergeld te betalen, wel zo fijn!

Contact?

Vragen of een afspraak?
Neem contact met ons op.

Utrecht 030-3031383

Breda 076-7002495

Amsterdam 020–2441064

Altijd een scherp all-in tarief

Ervaren boekhouders en belastingadviseurs

Uw volledige boekhouding al vanaf €69,- p/m!

Altijd een gratis kennismakingsgesprek

Persoonlijk, per post of 100% digitaal

Gratis kennismakingsgesprek?
Bel ons op 076-7002495



Onze heldere tarieven

Wij werken met vaste all-in tarieven, dus geen verrassingen achteraf. Uw tarief weten? Vraag een gratis offerte aan!

All-in pakket
zzp, eenmanszaak, vof

vanaf

€ 69,-

  • Verwerken bonnen/facturen
  • Controle administratie
  • Btw aangifte
  • IB aangifte
  • IB aangifte partner
  • Startershulp
  • Fiscaal advies
  • 24/7 inzicht via pc & app
  • Gratis vragen stellen
  • Licentie Exact Online

All-in pakket
BV werkmaatschappij

vanaf

€ 149,-

  • Verwerken bonnen/facturen
  • Controle administratie
  • Btw aangifte
  • IB aangifte
  • VpB aangifte
  • Opstellen jaarrekening
  • Deponeren jaarrekening kvk
  • 24/7 inzicht via pc & app
  • Gratis vragen stellen
  • Licentie Exact Online

All-in pakket
Holding en stamrecht BV

vanaf

€ 99,-

  • Verwerken bonnen/facturen
  • Controle administratie
  • Btw aangifte
  • IB aangifte
  • VpB aangifte
  • Opstellen jaarrekening
  • Deponeren jaarrekening kvk
  • 24/7 inzicht via pc & app
  • Gratis vragen stellen
  • Licentie Exact Online

Administratiekantoor in Breda voor zzp

Als zzp’er kent u het ongetwijfeld wel. U bent goed in wat u doet en haalt er veel plezier uit. Niet voor niets bent u ooit voor uzelf begonnen. En die administratie, dat is eigenlijk alleen maar een hinderlijke onderbreking van uw werkzaamheden. Precies voor die zzp’ers is een administratiekantoor van grote waarde. Het scheelt u veel tijd én de kosten haalt u er zo uit.
Bij de aangifte, of het nu om btw of inkomensbelasting gaat, valt namelijk veel voordeel te boeken. Aftrekposten, ondernemersregelingen, startersregelingen – weet u precies hoe het allemaal in elkaar zit? De ervaren boekhouders van belastingadviseurs van administratiekantoor Boekjewinst.nl Breda wél. Zij zorgen ervoor dat u het maximale uit uw aangiftes haalt.

Kom langs bij ons kantoor in Breda

Maak een afspraak en kom gezellig langs bij ons administratiekantoor in Breda. U heeft bij ons altijd een gratis kennismakingsgesprek zodat u uw vragen kunt stellen en precies weet waar u aan toe bent. Heeft u liever direct een offerte? Ook dat is geen probleem. Wij werken met heldere vaste tarieven.

Hoe werkt het administratiekantoor in Breda?

Ons administratiekantoor in Breda zorgt ervoor dat u geheel ontlast wordt van alle administratieve en fiscale taken. Na de kennismaking krijgt u van ons een offerte, waarin het maandtarief voor onze diensten vermeld staat. Vervolgens hoeft u allen maar uw facturen, bankafschriften en bonnen aan te leveren. Dat kan bijvoorbeeld heel eenvoudig via onze eigen smartphone-app. Het kost u dus nauwelijks tijd.
Het verwerken van uw gegevens laat u over aan onze experts. De aangiftes worden tijdig voor u gedaan, zodat u zich gewoon kunt richten op de core business van uw bedrijf. Uiteraard houden we nadrukkelijk rekening met eventuele belastingvoordelen waar u voor in aanmerking komt. Is het boekjaar voorbij, dan houden we een evaluerend gesprek. Zo weet u precies hoe uw onderneming er in financieel opzicht voorstaat.

Kosten administratiekantoor in Breda

Het bijhouden van uw boekhouding en het doen van aangiftes is maatwerk. Logisch ook, want de ene onderneming is nu eenmaal veel groter dan de andere. Om die reden werkt administratiekantoor Boekjewinst.nl in Breda met variabele prijzen. Voor zzp, eenmanszaak of VOF begint dat vanaf 69 euro. Voor dit bedrag doen wij onder meer uw aangiftes, maar ook die van uw partner. Ook kunt u 24/7 rekenen op fiscaal advies.
De kosten voor een BV werkmaatschappij of Holding en stamrecht BV liggen iets hoger. Wanneer u besluit in zee te gaan met Boekjewinst administratiekantoor Breda, weet u echter zeker dat alles geregeld wordt. All-in betekent namelijk ook écht all-in. U kunt ons altijd bellen met vragen, ook voor andere financiële zaken. Hiervoor versturen wij u niet nog eens een aparte factuur. U weet dus waar u aan toe bent.

Kosten besparen met administratiekantoor Breda Boekjewinst.nl

Wilt u kosten gaan besparen op de boekhouding? Dan is het raadzaam om daar zo snel mogelijk mee te beginnen. Het administratiekantoor in Breda kan dan meteen beginnen met het verwerken van uw administratie, zodat u bij het eerstvolgende aangifte-moment verzekerd bent van maximaal fiscaal voordeel.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en opties die wij bieden in uw situatie? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Administratiekantoor Breda Boekjewinst.nl

Nog vragen of een afspraak? Plan een gratis kennismakingsgesprek