Administratiekantoor Utrecht

Boekjewinst.nl is hét moderne Administratiekantoor in Utrecht voor het MKB. U kunt bij ons terecht voor al uw administratie, jaarrekeningen, automatisering en Belastingaangiftes. Ons team van professionals kunnen u adequaat en vakkundige helpen. Ervaar zelf onze kennis en kwaliteit in een gratis kennismakingsgesprek. En last but not least wij werken met vaste tarieven, zo heeft u geen verassingen achteraf.

Ervaren boekhouders en belastingadviseurs
Uw volledige boekhouding al vanaf €89,- p/m!
Altijd een gratis kennismakingsgesprek

Gratis kennismakingsgesprek of offerte?
Bel ons op 030 - 303 1383 of vraag een offerte aan.

Administratiekantoor Utrecht | Boekjewinst.nl

030 – 303 1383

Computerweg 22
3542 DR Utrecht

info@boekjewinst.nl

Scherpe all-in tarieven

Al vanaf € 89,- all-in p/m Dit is incl. belastingaangifte en jaarrekening opstellen

Ervaren specialisten

Ervaren boekhouders en belastingadviseurs met werkervaring bij o.a. de Belastingdienst & accountants

24/7 inzicht

24/7 inzicht via exact online en bonnen uploaden via een handige app.

Administratie, jaarrekeningen & Belastingsaangiftes

U kunt bij ons terecht voor de volledige boekhouding van A tot Z voor uw eenmanszaak, vof, maatschap of BV. Wij verzorgen uw administratie, Belastingaangiftes en stellen uw jaarrekening op. Heeft u een BV? dan deponeren we ook uw jaarrekening bij de Kamer van koophandel voor u. Kortom bij ons wordt u compleet ontzorgd.

U bent van harte welkom op ons administratiekantoor is in Utrecht op de Computerweg 22. Liever digitaal een afspraak of alles aanleveren? Ook daar zijn wij helemaal op ingericht. Wij werken ook volledig digitaal, de keuze is aan u. Wij maken gebruik van alle digitale gemakken en met onze handige app kunt u snel uw facturen en bonnen uploaden. Maar langs brengen of opsturen kan natuurlijk ook.

Bij ons administratiekantoor in Utrecht kunt u gemakkelijk parkeren en hoeft u geen parkeergeld te betalen, wel zo fijn!

Géén uurtje factuurtje, maar vaste heldere tarieven

Bij de meeste administratiekantoren en accountants is de factureringswijze uurtje factuurtje. Als ondernemer weet u dan vaak niet waar u aan toe bent. Wij geloven erin dat het MKB van Utrecht dit graag anders ziet. Daarom ontzorgen wij uw financiële administratie tegen een scherp vast maandtarief al vanaf € 89,- per maand voor de zzp, eenmanszaak en vof. Het All-in tarief voor de BV is inclusief de jaarrekening en de publicatiestukken welke wij voor u deponeren bij de kvk.

Wilt u weten welk all-in tarief voor uw onderneming geldt? Vraag dan een offerte aan of bel ons gewoon even op.

Onze heldere tarieven

Wij werken met vaste all-in tarieven, dus geen verrassingen achteraf. Uw tarief weten? Vraag een gratis offerte aan!

All-in pakket

zzp, eenmanszaak

INCLUSIEF

Verwerken bonnen/facturen

Controle administratie

Btw aangifte

IB aangifte

IB aangifte partner

Startershulp

Fiscaal advies

24/7 inzicht via pc & app

Gratis vragen stellen

Licentie Exact Online

Vanaf 89,-

All-in pakket

BV werkmaatschappij

INCLUSIEF

Verwerken bonnen/facturen

Controle administratie

Btw aangifte

IB aangifte

VpB aangifte

Opstellen jaarrekening

Deponeren jaarrekening kvk

24/7 inzicht via pc & app

Gratis vragen stellen

Licentie Exact Online

Vanaf 149,-

All-in pakket

Holding BV

INCLUSIEF

Verwerken bonnen/facturen

Controle administratie

Btw aangifte

IB aangifte

VpB aangifte

Opstellen jaarrekening

Deponeren jaarrekening kvk

24/7 inzicht via pc & app

Gratis vragen stellen

Licentie Exact Online

Vanaf 119,-

All-in pakket

V.O.F.

INCLUSIEF

Verwerken bonnen/facturen

Controle administratie

Btw aangifte

IB aangifte

IB aangifte partner

Startershulp

Fiscaal advies

24/7 inzicht via pc & app

Gratis vragen stellen

Licentie Exact Online

Vanaf 109,-

All-in pakket

Maatschap

INCLUSIEF

Verwerken bonnen/facturen

Controle administratie

Btw aangifte

IB aangifte

IB aangifte partner

Startershulp

Fiscaal advies

24/7 inzicht via pc & app

Gratis vragen stellen

Licentie Exact Online

Vanaf 109,-

All-in pakket

Stichting

INCLUSIEF

Verwerken bonnen/facturen

Controle administratie

Btw aangifte

(VpB aangifte)

Opstellen jaarrekening

Deponeren jaarrekening kvk

Fiscaal advies

24/7 inzicht via pc & app

Gratis vragen stellen

Licentie Exact Online

Vanaf 149,-

Bij Boekjewinst.nl kunt
u altijd rekenen op

Altijd een scherp all-in tarief

Ervaren boekhouders en belastingadviseurs

Uw volledige boekhouding al vanaf €89,- p/m!

Altijd een gratis kennismakingsgesprek

Persoonlijk, per post of 100% digitaal

Gratis kennismakingsgesprek? Vul het formulier in of bel ons op 030 - 3031383



    Administratie verzorgen in Utrecht

    Uw administratie vormt een belangrijk onderdeel van uw onderneming. Zonder een gedegen administratie loopt niks op rolletjes. Veel kunt u zelf doen, maar voor sommige zaken is vakkennis wel zo prettig. Administratiekantoor Utrecht boekjewinst.nl is er voor u en uw MKB-onderneming. Ook de ZZP-er kan bij ons terecht. De adviseurs denken altijd met u mee, zodat u optimaal voordeel kunt behalen.

    • Boekhouder in Utrecht voor MKB en ZZP
    • Verzorgen van uw financiële administratie
    • Bijhouden van de loonadministratie
    • Aangifte inkomstenbelasting, btw, vennootschapsbelasting etc.
    • Handige app voor uploaden bonnen en facturen
    • Gratis parkeren bij ons administratiekantoor Utrecht
    Administratiekantoor Utrecht

    Salarisadministratie

    Wanneer u personeel heeft betaalt u loon uit. Voor de belastingdienst bent u inhoudingsplichtige. Dit betekent dat u ook een salarisadministratie moet bijhouden. De belastingdienst probeert het voor iedereen makkelijk te maken, maar velen kennen de fiscale voordelen en de regels niet allemaal. Gelukkig is uw boekhouder er voor u. Teveel of te weinig belasting betalen heeft namelijk altijd consequenties voor nu en later. Voor zowel financieel advies als het compleet overnemen van uw salarisadministratie kunt u bij ons terecht. De loonadministratie moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Dat is nodig om de belastingdienst, maar ook de werknemers van de nodige informatie te voorzien. Wij kenen alle wetten en regels op dat gebied en verzorgen uw loonadministratie op een verantwoorde manier.

    Inkomstenbelasting ondernemers

    Bij ondernemers komt er meer kijken dan alleen het aangeven van de inkomstenbelasting. De inkomsten komen uit de onderneming en bewandelt vele kanalen voordat het bij u als ontvanger aankomt. De Belastingdienst kan het ons soms erg lastig maken en zaken als btw, dividendbelasting, loonheffing en andere belastingen kunnen ervoor zorgen dat u door de bomen het bos niet meer ziet. Laat u niet misleiden hierdoor en vertrouw op onze kennis en ervaring. Wij regelen al uw fiscale vraagstukken voor u. Ook is het mogelijk om uw werknemers bij ons aan te laten kloppen. Graag kijken wij wat wij voor hen kunnen betekenen en helpen graag met hun aangifte inkomstenbelasting. Zo is uw hele onderneming weer tevreden.

    Vennootschapsbelasting

    Wanneer u als ondernemer eigenaar bent van een BV of NV dan ontkomt u niet aan het betalen van vennootschapsbelasting. U bent dan ook verplicht hier aangifte van te doen bij de Belastingdienst. Dit geldt in sommige gevallen ook voor stichtingen en verenigingen. Laat u vrijblijvend informeren door ons. De vennootschapsbelasting wordt altijd berekend aan de hand van het belastbaar bedrag binnen het boekjaar. De verrekenbare verliezen mogen afgetrokken worden van de winst. Maar dit is voor sommige ondernemers wel erg veel werk of lastig te berekenen. Voor ons niet. Uw boekhouder Utrecht kan u niet alleen adviseren maar ook daadwerkelijk dit werk uit handen nemen. Zodat u verder kunt gaan met waar u goed in bent: ondernemen.

    Administratie eenvoudig geregeld in Utrecht

    Uw financiële administratie wordt tegen een vast maandtarief voor u geregeld. Zo weet u van te voren waar u aan toe bent en wat u kunt verwachten. Om het u gemakkelijk te maken maakt u gebruik van onze app, waarmee u snel en eenvoudig facturen en bonnen kunt uploaden. Dit bespaart u tijd en geld en wij kunnen uw documenten direct verwerken. Zo is uw financiële administratie altijd op orde. Neem vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor in Utrecht en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.

    Contactinformatie

    Ons kantoor ligt vlakbij de A2 en ligt precies tussen de A2 en het kanaal. Via de N230 is ons kantoor goed bereikbaar.

    Administratiekantoor Utrecht

    Administratiekantoor Utrecht

    Administratiekantoor Utrecht Boekjewinst.nl is gevestigd op Lage Weide in Utrecht. Ons administratiekantoor in Utrecht is zeer makkelijk te bereiken vanaf de A2, A27 en de A12 en heeft gratis parkeergelegenheid. Ons kantoor ligt in het hart van Nederland en dichtbij o.a. Maarssen, Vleuten, Houten en Nieuwegein. Vanuit ons kantoor in Utrecht bedienen wij klanten vanuit heel Nederland.

    Meer informatie of een afspraak? Bel ons gerust.

    Kennismaken? Plan een gratis gesprek

    Dit kan digitaal, telefonisch of op kantoor.