030-3031383 | 020–2441064 | 076-7002495 info@boekjewinst.nl

Hoe werkt het?

Als klant van Administratiekantoor Boekjewinst.nl dragen wij er zorg voor dat u geheel ontlast wordt van alle administratieve en fiscale verplichtingen. Hieronder ziet u een stappenplan van onze werkwijze.

Allereerst vindt het intakegesprek plaats, deze is uiteraard geheel gratis en vrijblijvend.  Tijdens dit gesprek willen we graag kennis met u en uw onderneming maken. In dit gesprek komen alle knelpunten naar voren en komen we er samen achter wat uw behoeften zijn voor uw administratie. Wij kunnen u dan ook direct een indicatie geven welke vast maandtarief bij uw onderneming past.

Administratiekantoor Boekjewinst.nl verwerkt de administratie van het lopende jaar alsmede de administratie van voorgaande jaren.

Stap 1. De gratis intake
Als eerst maken wij graag kennis met u, we nodigen u dan ook graag uit voor een kop koffie bij ons op kantoor.

Stap 2. De offerte
U krijgt van ons een heldere en transparante offerte met daarin uw vaste maandtarief en onze dienstverlening. Zo weet u meteen waar u aan toe bent en staat u nooit voor verrassingen achteraf, wel zo prettig natuurlijk!

Stap 3. U levert uw facturen/bonnen aan
Het enige wat u hoeft te doen is slechts uw facturen, bonnen en bankafschriften(mutaties) aan ons te mailen, per post op te sturen of direct via een foto met uw smartphone in onze app te uploaden!(langs brengen mag natuurlijk ook!)

Stap 4. Wij verwerken uw administratie tegen een vast maandtarief
Wij verwerken al uw facturen, bonnen en bankafschriften van uw onderneming in ons financieel pakket. Bij de verwerking van uw administratie houden wij altijd rekening met alle belastingvoordelen waar u voor in aanmerking komt.

Stap 5. Controle & belastingaangifte
Wij controleren uw administratie en zullen periodiek de aangiften indienen die voor u van toepassing zijn.

Stap 6. Evaluatie
Na afronding van het boekjaar zullen wij een evaluatiegesprek met u voeren. Tijdens dit gesprek zullen wij de resultaten van uw onderneming samen met u bespreken, zodat u precies op de hoogte bent van de financiële en fiscale positie van uw onderneming

Stap 7. Einde jaarcijfers
Na de afronding van de jaarcijfers dienen wij daar waar nodig een suppletieaangifte Omzetbelasting in. Vervolgens zullen wij de aangifte Inkomstenbelasting indienen. Deze deels bestaat uit de winstaangifte en deels uit de particuliere aangifte. De aangifte van uw partner verzorgen wij gratis. Middels het toepassen van de juiste fiscale faciliteiten zorgen wij er voor dat uw belastingaanslag zo voordelig mogelijk uitkomt. Tevens ontvangt u van ons de jaarrekening over het desbetreffende jaar.

Aanvullende informatie
Mocht u nog administratie van voorgaande jaren hebben liggen die niet of niet juist verwerkt is kunnen wij deze voor een scherpe vaste prijs voor u verwerken. Wij verzorgen voor de juiste communicatie met de Belastingdienst wordt gevoerd. Daarnaast verwerken en controleren wij de administratie over het hele jaar.

Wij dragen zorg voor de juiste communicatie met de Belastingdienst. Bij ons heeft u de mogelijkheid om uw aangifte Inkomstenbelasting 1 jaar en 3 maanden uit te stellen.

Verder kunt u met al uw vragen bij ons terecht het zij telefonisch, per e-mail en/of tijdens een persoonlijk gesprek, de koffie staat altijd klaar.

R

Gratis intake

Bel 030-3031383 voor een gratis intake

R

Scherpe all-in tarieven

Al vanaf €69,- all-in p/m

R

Ervaren specialisten

Zeer ervaren boekhouders en belastingadviseurs

R

Scan & upload

U hoeft slechts een foto of scan via uw smartphone, tablet of pc te uploaden

R

Iphone & Android app

Altijd toegang tot uw digitaal archief

Nog vragen of een afspraak? Plan een gratis kennismakingsgesprek